26.07.2014
RTVSLO: Letni kino na prostem tudi v Novi Gorici
Filmski večeri na prostem, ki bodo v Novi Gorici potekali v okviru Letnega kina Silvana Furlana, bodo ponudili vse, od slovenskih uspešnic Panika ali Gremo mi po svoje 2 do kultnega Šunda, ki praznuje 20 let.
26.06.2013
SIOL: "Igralstvo me osrečuje, a v življenju bi lahko počela še veliko drugih reči"
Jana Zupančič je tiste vrste igralka, od katere ne moreš odvrniti pogleda, ko pritegne tvojo pozornost, pa naj bo na platnu, odru ali v živo. Njena energija je kot živo srebro, ki se ne pusti ujeti. Ob kavi nam je razkrila, kaj ji pomenijo tango, objem, gledališče, film ... In nam dovolila, da za hip pokukamo v njen intimni svet, ki ga sicer skrbno varuje pred javnostjo.
27.05.2013
DELO: Ples je strasten, ko gre razum na počitnice
Pia Zemljič in Primož Pirnat sestavljata en filmski par, Jana Zupančič in Uroš Fürst drugega. V novem filmu Metoda Pevca se udeležijo tečaja tanga, kjer se njihove poti prekrižajo in kmalu ni več povsem jasno, kdo bo odplesal s kom domov. Na intervjuju so priznali, da jih je tango navdušil, Pia v kateri od plesnih vlog še vedno po tangovsko obrača noge, Uroš pa je v smehu dodal, da je po zajtrku povsem prenehal plesati, pleše samo še po kosilu in večerji.
25.05.2013
DELO: Uroš Fürst: Ko poslušaš s telesom
Moški vodi, ženska se mora odzivati. Ampak če hoče moški res voditi igro, mora ženski prisluhniti. Tako da sliši njen dih, njen utrip srca. In ona mora slišati njega, da lahko govorita brez besed. To uglaševanje je zelo podobno bistvu igre. Uglasiti se s svojim likom, s soigralcem, s scenografijo ... Po mojem gre pri igri prav za to, da slišiš, poslušaš s telesom, da govoriš s telesom.
23.05.2013
DNEVNIK: Vaje v ravnotežju
Tango je res ideološko in zgodovinsko močno »obtežen« ples (plesni učitelj natrese cel kup definicij in raznih ideologemov o tangu), toda kako potekajo njegove vaje? Kot »hoja v objemu«, kar sicer ustreza neki definiciji tanga, vendar je to obenem in predvsem dejanska hoja v objemu, in to ne le s svojim partnerjem ali partnerico, ampak tudi z drugim ali drugo.
20.05.2013
DELO: Ocena filma Vaje v objemu
Tango, ta emocionalno-gibalna igra, je odlična prispodoba dvoumnega erotičnega dotikanja, pri katerem se zgodi vse in vendar nič.
Med bistroumnimi definicijami tanga, ki jih izreče plesni učitelj na začetku filma svojim novim gojencem, je tudi tale: Zgoraj se čutimo, spodaj se spoštujemo. Metod Pevec je zgradil scenarij prav na tej metodični predpostavki.
20.05.2013
DNEVNIK: Vaje v ravnotežju
V Carmen (1995), celovečernem prvencu Metoda Pevca, je še bilo nekaj mračnih tonov (navsezadnje je to ganljiva ljubezenska melodrama med pesnikom in prostitutko), njegov naslednji film, Pod njenim oknom (2003), pa je že brez senčnih plati, tu ni več nobene negativnosti ne v samem dogajanju ne v njegovih likih. In tako je poslej bolj ali manj ostalo, se pravi, da se je Metod Pevec iz filma v film potrjeval kot režiser, ki je ljubezniv in prijazen s svojimi liki, a tudi ti so bolj ali manj takšni, celo tedaj, kadar se med njimi kaj zaplete. To pa se vselej, kajti Pevec je tudi ali predvsem režiser z občutkom za »sofistiko« partnerskih (torej zakonskih in zunajzakonskih) odnosov, ki se najbolje »razvijejo« prav ob kakšnem zapletu. In če pri tem pride do kakšne
18.05.2013
VEČER: Kritika Uroša Smaska
METOD PEVEC, PRIZNANI FILMSKI USTVARJALEC, letošnji nagrajenec Prešernovega sklada za dokumentarec Aleksandrinke. Na nacionalnem 15. festivalu slovenskega filma nagrajen za najboljšo režijo filma Vaje v objemu, ki je na poti v kino. Predstavnik Film-ske iniciative, ki je pripravila smernice razvoja slovenske kinematografije(
09.05.2013
DELO: Ženske imajo več od življenja
Ne sodi med ustvarjalce, ki ljubijo klišeje. Kar pa ne pomeni, da jim obrača hrbet. Nasprotno, v svojih delih jih osvetli, secira, razgali, poišče v vsakem izmed nas. Brez obsojanja. Metod Pevec, režiser nepozabnih filmov, kot so Pod njenim oknom, Hit poletja in pretresljivega dokumentarca Aleksandrinke, nam bo 25. aprila postregel z novim celovečercem Vaje v objemu. V njem se vije navidezno vsakdanja zgodba o ljubezni in tangu, ki te posrka vase in prepusti nemiru.
02.10.2012
VERTIGO: NAGRADE VESNA za film VAJE V OBJEMU in DOLGE POČITNICE
- nagrada za najboljšo režijo - VAJE V OBJEMU (Metod Pevec)
- nagrada za najboljšo glavno žensko vlogo - VAJE V OBJEMU (Jana Zupančič)
- nagrada za najboljšo glavno moško vlogo (2) - VAJE V OBJEMU (Uroš Fürst)
- nagrada za najboljši dokumentarni film - DOLGE POČITNICE (Damjan Kozole)
01.10.2012
RTVSLO: V očeh stroke slavila mlada moč, v očeh občinstva obrtno močan izdelek
"Moja želja je bila, da naredim konflikt - ljubezenski zaplet med ljudmi, ki se imajo pravzaprav radi. Ki niso sovražni. Ker če bi bili sovražni, bi se razšli in bi začeli neko novo zgodbo. In kadar pride to teh napetosti med ljudmi, ki se imajo radi, je vse to na neki način še bolj zapleteno," je pojasnil za MMC gradnjo svojih likov Pevec